Re: W XP, HDD klon i login

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu, 7 Feb 2013 09:23:45 +0100

Dnia Wed, 06 Feb 2013 19:59:13 -0500, rs napisał(a):

> troche konsekwencji czlowieku. zanim uzyjesz, to najpierw dowiedz sie
> co znaczy skrot EOD, bo to juz naprawde wstyd.

Wystarczająco długo bywam na grupach, żeby wiedzieć co to jest skrót
EOD. I w odróżnieniu od Ciebie potrafię też zrozumieć prosty fakt, że
jeśli ktoś podejmuje trud dalszej dyskusji pomimo wcześniejszego
złożenia takiej deklaracji, to w rzeczywistości szanując swojego
adwersarza daje mu szansę wyjścia z honorem z głupiej sytuacji w jakiej
się znalazł. Żal, bo o ile jesteś tym <rs> którego znam z innej grupy,
to tam zawsze Twoje posty czytałem z zainteresowaniem. A tutaj zabrakło
Ci zarówno wiedzy merytorycznej, czemu dałeś niezbite dowody, jak i
pewnego akceptowalnego minimum klasy w swoich wypowiedziach.

> jak widze po powyzszym, to kultury wypowiedzi tez ci brakuje, wiec
> pozwolisz, ze oleje reszte wypowiedzi.

O cudzej kulturze będziesz mógł się wypowiadać wtedy, kiedy przeprosisz
za sformułowania jakich użyłeś dwa posty wcześniej. Mógłbym jeszcze
zignorować te Twoje zaczepki gdyby padły z ust szesnastolatka, ale
najwyraźniej latek masz sporo więcej, trudno mi więc traktować Ciebie
niepoważnie.

> i mam nadzieje, ze pozwolisz, ze tym razem to ja ciebie na drzewo
> odesle, bo zupelnie mnie nie interesuja twoje proby, reperowania
> swojego nadwatlonego ego. <rs>

Zjawisko, któremu właśnie dałeś dowód, w psychologii nazywa się
projekcją, czyli "przypisywaniem innym swoich własnych cech i zachowań,
najczęściej negatywnych". Zastanów się nad tym, zanim zaczniesz używać
trudnych słów, których znaczenia najwyraźniej zupełnie nie pojmujesz.

Na koniec dam Ci radę - zamilcz już ostatecznie, bo o ile ja miałem
konkretne merytoryczne powody aby dokończyć wyjaśnianie problemu od
strony technicznej ku pamięci przyszłym czytającym, to Ty nie dość że
się okazałeś ignorantem nie mającym dużego pojęcia o sprawach w jakich
się wypowiadasz, to jeszcze coraz bardziej się pogrążasz od strony
etycznej.

Miłego dnia życzę.

--
M.