Re: współużytkowanie programów w sieci

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 2 Feb 2013 22:10:45 +0100

pueblo <nomail_at_nomail.pl> napisał(a):
> Witam
> Nie wiem nic o sieciach, a potrzebuję wiedzieć, czy da się zrobić to
> czego potrzebuję.
> Załóżmy że mamy 2 komputery w sieci - 1 i 2. Czy jest to wykonalne, że
> instaluje jakiś program X na 1 komputerze:
> 1. uruchamiam program X na komputerze 1 , a inny program Y na drugim
> komputerze jest w stanie odbierać pewne dane z programu X ?

Jeśli został tak napisany to tak. Pytaj się producenta programu. Nie
napisałeś o jaki program chodzi, więc skąd mamy wiedzieć? Bo to, co
napisałeś, spełnia np. dowolna przeglądarka internetowa albo komunikator.

> albo
> 2. program X zainstalowany na 1 uruchamiam bezpośrednio na komputerze 2

Część programów można uruchomić z udziału sieciowego, generalnie te
niewymagające instalacji.

> Nie moge tego sprawdzić, bo po prostu jeszcze nie mam pojęcia jak to
> zrobić, ale jeśli okaże się że jest taka możliwość to poswięce na to
> więcej czasu.

Nadal kompletnie nie wiadomo o co Ci chodzi.

> W dodatku chodzi mi o takie połączenie między fizycznym i
> wirtualnym komputerem - to by było Win 7 i Xp Home. Xp Mode na razie
> odpada.

Więc jeden z nich jest wirtualny czy nie? Każde oprogramowanie
wirtualizacyjne obsługuje sieć, w tym komunikację gościa z hostem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/