Re: W8 - bezsensowne okna w tle

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat, 2 Feb 2013 21:50:36 +0100

>W dniu 2013-02-02 14:17, Piotr B. (pb2004) pisze:
>
>P.S.
>Nie skomentowałem Twojego wyniku testu z Outlookiem. Przeoczyłem go.
>Odniosłem się do ostatniego zdania jedynie. Przepraszam.
>
>Faktycznie u Ciebie to działa. Dokładnie to okno jakie pokazujesz mi się
>otwiera pod spodem. Zwróć tylko uwagę, że wspominałem o wersji 2010. To
>inne programy.

Akurat w tym wypadku, tak jak już pisałem, wersja nie powinna mieć wielkiego
znaczenia. U Ciebie jest to problem ogólnosystemowy.

>Cytuję Twoje słowa:
>
>"Takie zachowanie jest zdaje się by design. Kopiowanie to operacja w tle,
>która nie blokuje okna Eksploratora aby użytkownik mógł w nim robić coś
>innego. Tak jak napisał przedpiśca pasek zadań przejął funkcję
>informowania. Jeśli go ukrywasz musisz po prostu nauczyć się na nim
>sprawdzać czy kopiowanie się skończyło. "
>
>Nie bardzo rozumiem czemu wypierasz się, że wypowiedź Twoja dotyczyła W8. O
>niczym innym przecież nie rozmawialiśmy :-O

Moja wypowiedź, jak widać w cytacie, dotyczyła tylko i wyłącznie
Eksploratora plików w W8 i niemodalnych dialogów z postępem operacji na
plikach jakie on udostępnia. Modalne działają tak samo jak w każdym
poprzednim Windowsie.

--
Piotr Borkowski