Re: współużytkowanie programów w sieci

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 02 Feb 2013 22:25:20 GMT

Witaj Grzegorz Niemirowski, 02 lut 2013 w news:kejvcr$ojp$1
@news.icpnet.pl napisałeś/aś:

> Nadal kompletnie nie wiadomo o co Ci chodzi.

> Wiec jeden z nich jest wirtualny czy nie? Kazde oprogramowanie
> wirtualizacyjne obsluguje siec, w tym komunikacje goscia z hostem.

Ok. To jednak najprościej będzie jak spróbuję.
Mam Xp zainstalowany w Virtual PC na komputerze hoscie z Win 7. Xp ma
dostęp do internetu przez hosta. Win 7 łączy się z internetem przez
połączenie dialup - modem gsm - i nie jest w żadnej sieci.
Jak stworzyć sieć między tymi komputerami?