współużytkowanie programów w sieci

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 02 Feb 2013 20:49:25 GMT

Witam
Nie wiem nic o sieciach, a potrzebuję wiedzieć, czy da się zrobić to
czego potrzebuję.
Załóżmy że mamy 2 komputery w sieci - 1 i 2. Czy jest to wykonalne, że
instaluje jakiś program X na 1 komputerze:
1. uruchamiam program X na komputerze 1 , a inny program Y na drugim
komputerze jest w stanie odbierać pewne dane z programu X ?
albo
2. program X zainstalowany na 1 uruchamiam bezpośrednio na komputerze 2

Nie moge tego sprawdzić, bo po prostu jeszcze nie mam pojęcia jak to
zrobić, ale jeśli okaże się że jest taka możliwość to poswięce na to
więcej czasu. W dodatku chodzi mi o takie połączenie między fizycznym i
wirtualnym komputerem - to by było Win 7 i Xp Home. Xp Mode na razie
odpada.