Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 30 Dec 2012 17:09:59 +0100

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Fakt że używasz czytników news w znacznie bardziej zaawansowany sposób niż
> ja, więc nie będę podejmował dyskusji co do przydatności Dialoga :) Ale

Przede wszystkim inny.
Dialog do codziennej bytności na newsach, kilku skrzynek, nadaje się aż
nadto dobrze. Wielkim pluem jest obsługa kodowania yEnc.
Ale trochę trudno mi w nim poorganizować swoje potrzeby, żaden program nie
umie tego stuprocentowo.

> zaciekawiło mnie co uważasz za "normalną grupę, gdzie jako ilustracja do
> dyskusji, czy prezentacji "byłem w świecie i zobaczcie, co widziałem",
> pojawia się czasem seria zdjęć."
> ZTCW na żadnych oprócz grup bin nie można zamieszczać treści graficznych,
> jak musisz to powinieneś linkowac do zdjęć umieszczonych gdzie indziej.
> Może podaj przykład takiej grupy.

Ale czasami, także na grupach normalnie w Usenecie binarnym, dla pewnych
niuansów, potrzebowałbym normalnego programu, jakim niewątpliwie jest i
Dialog, a mając w grupie np. 200 tysięcy postów (są i takie z ponad
milionem, a takich grup bywało ponad tysiąc, gdy się czegoś szukało) nie
bardzo bym chciał, aby mi meldowało co minutę, że właśnie z przeciążenia
dostało sraczki, i nie idzie tego wyłączyć, pyszczy, choć wiem co się
dzieje, ale wyłączyć nie mogę. OE też świętoszkiem nie jest, absolutnie. Ale
chociaż nie pyszczy co rusz, że właśnie "dostał mdłości". A komunikat
timeout można ustawić, by pojawiał się rzadziej. Edytując rejestr i do
godziny i więcej, miałem ciężkie grupy i bywało, że 10 minut nie
wystarczało. Chciałem użyć Hellcore Mailer, ale okazał się kompletną
porażką. Na bufor oparty o Hamstera nie mam za wiele miejsca na dysku.
Zresztą i Hamster przy bardzo dużym obciążeniu ma problemy.