Re: udostepnianie drukarki Win XP 32 bit > Win 7 64 bit

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sun, 30 Dec 2012 17:13:09 +0100

Użytkownik "Wojtek" <gdzies234543_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy komuś udało się uruchomić taką konfigurację:
> komputer z Win XP, podłączona drukarka przez USB. Udostępniamy tę
> drukarkę dla komputera z WIn 7 64 bit.
> Za nic nie umiem zmusić jej do drukowania z Win 7. Wybudzi się z
> uśpienia, pomiga lampka ale nie drukuje. Czy to ma prawo zadziałać?

Mi się nie udało, mimo że niby "powinno działać" - drukarka HP LJ 6P.
Skończyło się zakupem Printserwera i połączeniem do sieci.

Nową drukarkę Xeroxa 6125N kupiłem już z wbudowanym printserwerem aby nie
denerwować się czymś co "powinno działać" a za diabła nie chce.

Proponuję printserwer. Zaleta, że nie trzeba uruchamiać komputera żeby
wydrukować coś z np. laptopa. No i to działa niezależnie od systemu.

Pozdro.

--
Irokez