Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 30 Dec 2012 16:56:00 +0100

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> A to fakt, jak binarki, to niestety Grabit. Ale do codziennego paplania to

No właśnie... Grabita używam bardziej dlatego, bo wiem, co teoretycznie
oferuje, czego sie spodziewać. I jak na taki program z takimi błędami, mimo
dużego obciążenia, nie zarzyna kompa do reszty, ale potrafi zrobić woła.

> nie ma lepszego niz Dialog, a conieco już wypróbowałem przez ostatnie
> kilka
> lat.

No, ja też mógłbym to powiedzieć. Gdyby nie trzy główne błędy, czyli błąd w
obsłudze binarek, problemy ze stabilnością przy dużym obciążeniu (ale to
sporo programów ma), oraz brak funkcji "przekaż... jako załącznik". Błąd
kosmetyczny wyświetlania drzewka mogę wybaczyć. Spodobał mi się. Ale jak
zwykle, diabeł, szczegóły, takie tam...