Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun, 30 Dec 2012 15:46:15 +0100

Dnia Sun, 30 Dec 2012 15:11:24 +0100, Anerys napisał(a):

> [...]
> chodziło o normalną grupę, gdzie jako ilustracja do dyskusji, czy
> prezentacji "byłem w świecie i zobaczcie, co widziałem", pojawia się czasem
> seria zdjęć. Przy pewnej kombinacji tytułowania, Dialog widzi serię, jako
> jedną dużą binarkę, ale, żeby chociaż także udostępniał całą zawartość...
> ale nie, udostępnia tylko pierwszą część, pozostałe wrzucając w niebyt
> (nawet nie zezna, że są), aby dostać się do kolejnych części, należy
> selektywnie skasować posta zawierającego dostępną część, OIDP odświeżyć
> widok i dopiero wtedy można podjąć kolejną część.

Fakt że używasz czytników news w znacznie bardziej zaawansowany sposób niż
ja, więc nie będę podejmował dyskusji co do przydatności Dialoga :) Ale
zaciekawiło mnie co uważasz za "normalną grupę, gdzie jako ilustracja do
dyskusji, czy prezentacji "byłem w świecie i zobaczcie, co widziałem",
pojawia się czasem seria zdjęć."
ZTCW na żadnych oprócz grup bin nie można zamieszczać treści graficznych, a
jak musisz to powinieneś linkowac do zdjęć umieszczonych gdzie indziej.
Może podaj przykład takiej grupy.

--
Jacek