Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 29 Dec 2012 02:57:44 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> 40tude żre zasoby? 28MB w pamięci to jest żarcie zasobów? Choć fakt
> faktem,
> ja go tylko jako czynika news używam.

No, jesli obciążyć go nieco bardziej, to pojawiaja, się problemy, ciągnie
wydajności (to też zasób), kuleje stabilność... Przy małym obciążeniu jest
prawie dobry (*) i swoją funkcję spełnia dobrze.
Same zajęte megabajty to nie wszystko - czasem obrabia się dużo danych i
wtedy żre jak ślepy koń, także mocy proca.

> Czytnika z Opery nie używałem.

Ja b. niewiele. Nawet nie od problemów z przełączeniem pisania w QP, bo to
da się opanować, ale z braku "fwd jako załącznik", czego opanować się w
prosty sposób nie da.

> (ciach…)
>
> Używaj w każdym razie czegokolwiek Ci się wygodnie używa, ale jak pragnę
> skonać - z cytowaniem by fajnie było, by się coś udało zrobić. :)

No, teraz nie musiałem kombinować...

(*) Dialog ma błąd IMHO dyskwalifikujący dla mnie - pobaw się
wieloczęściowymi binarkami... (a ściślej - takimi, które tak wyglądają, ale
nimi nie są - horror). Wielka szkoda, bo obsługuje yEnc, co jest dla mnie w
pewnych sytuacjach bardzo przydatne. On chyba ma nawet FWD jako załącznik,
ale hiperupierdliwy błąd z binarkami - na trwałe - nie znalazłem nowszej
wersji niż wadliwa - wyprowadził program z mojego kompa. Szkoda, bo nawe
daruję mu kosmetyczny błąd z wyświetlaniem gałęzi wątków.