Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 30 Dec 2012 02:47:43 +0100

Dnia Sat, 29 Dec 2012 02:57:44 +0100, Anerys napisał(a):

> No, jesli obciążyć go nieco bardziej, to pojawiaja, się problemy, ciągnie
> wydajności (to też zasób), kuleje stabilność... Przy małym obciążeniu jest
> prawie dobry (*) i swoją funkcję spełnia dobrze.

Aż chętnie sprawdzę - tylko powiedz mi, co rozumiesz pod większym
obciążeniem. :) Kilka grup mam zasubskrybowanych, folder „data” ma prawie
250MB - trochę postów Dialog obsługuje. :)

> Ja b. niewiele. Nawet nie od problemów z przełączeniem pisania w QP, bo to
> da się opanować, ale z braku "fwd jako załącznik", czego opanować się w
> prosty sposób nie da.

Nie sprawdzałem tej funkcjonalności akurat. :D

> No, teraz nie musiałem kombinować...

:D

> (*) Dialog ma błąd IMHO dyskwalifikujący dla mnie - pobaw się
> wieloczęściowymi binarkami... (a ściślej - takimi, które tak wyglądają, ale
> nimi nie są - horror). Wielka szkoda, bo obsługuje yEnc, co jest dla mnie w
> pewnych sytuacjach bardzo przydatne. On chyba ma nawet FWD jako załącznik,
> ale hiperupierdliwy błąd z binarkami - na trwałe - nie znalazłem nowszej
> wersji niż wadliwa - wyprowadził program z mojego kompa. Szkoda, bo nawe
> daruję mu kosmetyczny błąd z wyświetlaniem gałęzi wątków.

Bardzo rzadko korzystałem z grup binarnych - to przyznaję. I wtedy chyba
ktoś mi polecał GrabIt, jako najskuteczniejszy do tego celu. :)

[ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.  ]
[                                                        (Albert Einstein) ]