Re: [xp[hdd] :-( !!! uszkodzona 'glowna tabela plikow' - jak odzyskac ?

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Sat, 29 Dec 2012 01:02:07 +0100

W dniu 2012-12-28 03:32, Anerys pisze:

> Użytkownik <profesor.fir_at_gmail.com> napisał w wiadomości
> (...)
> ale jak ten informatyk mialby to zrobic?
>
> ** ostrożnie i uważnie.
>
> recuva odzyskuje pojedyncze pliki (chyba
> zupelnie poprawnie) ale w postaci pomieszanej,
>
> ** jak mam rozumiec to pomieszanie?
>
> pozatym problemem jest ilosc tego bo na tym dysku
> mialem 1T roznych raczej drobnych plikow
>
> ** pisałeś 1GB...
>
> robilem prze control+c control+v kopie-backupy calych drzew folderow :O Jest
> tu wiec naprawde masa plikow - nawet jakbym chcial to odzyskac w postaci
> [...]

Weż najpierw sprawdż uprawnienia do tego dysku, bo może cos sie zmieniło
i nie masz juz uprawnień. Nadaj uprawnienia jeszcze raz i zobacz czy cos
się pokaże.
Mój dysk 500 GB na USB po podpięciu pod Win 8 zakomunikował mnie, ze nie
ma żadnych plików. Po ponownym nadaniu sobie uprawnień wszystko co było
na dysku pokazało się. Przedtem ten dysk pracował na Win7. Zapisuję na
nim m.in kopie zapasowe, obrazy systemów.

--
animka