Re: W8 - dziwne zachowanie

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Sat, 29 Dec 2012 00:51:59 +0100

W dniu 2012-12-28 10:16, Marek pisze:

> No to zrób sobie próbę: zmień tapetę dla ekranu blokowania, załóż
> drugiego użytkownika i zostaw domyślną tapetę dla tego ekranu. Potem
> zamknij system raz jako użytkownik A a potem jako użytkownik B. Zwróć
> uwagÄ™ jaka bitmapa pojawi siÄ™ po starcie systemu w obu tych przypadkach.

Nie chce mi się kombinować. Gościa mam wyłączonego, innych użytkowników
nie mam zamiaru dodawać.
Aby uruchomić drugiego użytkownika to musisz się najpierw wylogować i
zalogować tego drugiego (jeśli o to Ci chodzi). Ten drugi musi mieć
swojego-innego avatara.
Miałam od cholery aplikacji szpiegujących. Wszystko wyłączyłam, sporo
się napracowałam. System się już troche szybciej uruchamia i zamyka, ale
i tak nie dorównuje "do pięt" Windowsowi7 też Proffesional. Ten 8 to
upgrade z 7 do 8.
Powinnam chyba nie żałowac tylko kupić system na płytce DVD.
Zainstalowałam też menu start, żeby czasu nie tracić.Classic Shell :
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/klasyczne-menu-start-w-windows-8.html

--
animka