Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 14 Dec 2012 00:31:38 +0100

Dnia Tue, 04 Dec 2012 11:54:47 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Dokładnie o to mi chodziło tutaj.
>
> PS. Dokąd prowadzi [1]? :)

Do wpisu w nagłówkach. :D

> Ale czasem trzeba tak zrobić. Taka jest przecież idea załącz-
> ników, by pocztą elektroniczną przesyłać nie tylko same wia-
> domości, ale też dokumenty. Jeżeli chcę, by ktoś mi wypełnił
> formularz, przesyłam go pocztą. Gdy klientowi dostarczam ja-
> kiś program do przetestowania, wysyłam go pocztą. Jeżeli chcę
> przekazać najnowszą wersję artykułu współautorom czy recen-
> zentom, wysyłam ją pocztą.
>
> Oczywiście ludzie często nadużywają możliwości przesyłania
> załączników. Sam uważam, że jeżeli coś ma więcej niż poje-
> dyncze megabajty, to się już absolutnie nie nadaje do prze-
> [...]

No właśnie. Jak widzę u siebie tempo otwierania maili z załącznikami tak na
15MB to mnie trochę trafia. A są one ściągane po gigabicie z drugiego
komputera…

> Poza tym upload wpływa nie tylko na pocztę, której się tutaj
> tak przyczepiłeś ;) ale na wysyłanie pliku gdziekolwiek. Na-
> wet wrzucając plik bezpośrednio na serwer przez SSH/SFTP, czy
> też korzystając z jakichś publicznych serwisów a la DropBox,
> mimo łącza 6 Mbps wysyłam plik 20 KiB/s, bo mam 256 kbps up-
> linku...

No niestety - asymetryczność się robi coraz większa. :(

> "interfejs z epoki kamienia łupanego" != "interfejs ubogi" :)

Tego nie kwestionuję. Interfejsem z epoki kamienia łupanego nazywam
sytuację, w której jakiś kretyn (bo inaczej tego już nie mogę nazwać)
ustawił na sztywno wymiar okna konfiguracyjnego i podglądanie np. mapowanych
ścieżek jest wygodne inaczej (FileZilla Server).

(ciach…)

[ Kobieca logika: marzyć o księciu na białym koniu, a gdy się książę trafi,]
[ to narzekać, że leży taki na kanapie, zamiast zap…dalać jak robotnik     ]
[ lub chłop pańszczyźniany.                               (JoeMonster.org) ]