Re: jak ustawić regułę wiadomości dla spamu z o2

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_wycieptopoczta.onet.pl>
Data: Fri, 14 Dec 2012 10:08:10 +0100
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <50caec80$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>

kmark wrote:
> Użytkownik "artiun" <artiun_at_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
> news:50c8d8af$0$26698$65785112_at_news.neostrada.pl...
>> A jesteś pewien, że w polu "Do" masz "Reklama wysłana przez
>> portal o2"?
> W polu "Do" w źródle wiadomości jest dokładnie tak"
> To: "=?ISO-8859-2?Q?Reklama_wys=B3ana_przez_portal_o2.pl?="
> <info_at_o2.pl> Natomiast na pasku oddzielającym okno główne od okna
> podglądu, w pozycji "Do" jest:
> Reklama wysalana przez portal o2.pl
> I tak wpisałem.
> Z tym, że jeszcze raz powtórzę to, czego nie rozumiem.
> Mimo utworzenia filtra, reguły wiadomości, wiadomość ta nie jest
> filtrowana. Jednak kiedy otrzymam taką wiadomość, a potem otworzę
> opcje reguł wiadomości, a następnie zaznaczę tę utworzoną wcześniej
> regułę(która nie zadziałała)i kolejno przycisnę przycisk "zastosuj",
> to ta reguła/filtr przypomina sobie do czego została stworzona i
> przemieszcza spam z mojego konta do elementów usuniętych.
> Niestety potem znowu nie działa, ale kliknięcie na zastosuj
> uruchamia
> ją i tak w kółko.

to dopisz jeszcze do tej reguły " i przestań przetwarzać kolejne
reguły" i podsuń całość na pierwsze miejsce w kolejności reguł

jeffrey
Received on Fri 14 Dec 2012 - 10:10:02 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 14 Dec 2012 - 10:42:01 MET