Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Tue, 04 Dec 2012 11:54:47 +0100

W dniu 27.11.2012 19:31, Przemysław Ryk pisze:
> Bym raczej napisał - ludzie jednak (nie wszyscy - przyznaję[1]) liczą i
> jeżeli ktoś wydał całkiem niezłą kwotę na zakup ulubionych filmów na DVD, to
> raczej na wydania tego samego na Blu-Ray się nie rzuci. Może kilka tytułów
> klasy „Number One”, jeżeli (i to mocne jeżeli) wydanie BR zawiera jeszcze
> jakieś dodatkowe, szczególnie ciekawe materiały.

Dokładnie o to mi chodziło tutaj.

PS. Dokąd prowadzi [1]? :)

> No akurat pchanie czego się tylko da pocztą, to moim zdaniem takie średnio
> sensowne jest. Owszem - gro osób tak robi, ale ma to też swoje mniej jasne

Ale czasem trzeba tak zrobić. Taka jest przecież idea załącz-
ników, by pocztą elektroniczną przesyłać nie tylko same wia-
domości, ale też dokumenty. Jeżeli chcę, by ktoś mi wypełnił
formularz, przesyłam go pocztą. Gdy klientowi dostarczam ja-
kiś program do przetestowania, wysyłam go pocztą. Jeżeli chcę
przekazać najnowszą wersję artykułu współautorom czy recen-
zentom, wysyłam ją pocztą.

Oczywiście ludzie często nadużywają możliwości przesyłania
załączników. Sam uważam, że jeżeli coś ma więcej niż poje-
dyncze megabajty, to się już absolutnie nie nadaje do prze-
syłania pocztą.

Poza tym upload wpływa nie tylko na pocztę, której się tutaj
tak przyczepiłeś ;) ale na wysyłanie pliku gdziekolwiek. Na-
wet wrzucając plik bezpośrednio na serwer przez SSH/SFTP, czy
też korzystając z jakichś publicznych serwisów a la DropBox,
mimo łącza 6 Mbps wysyłam plik 20 KiB/s, bo mam 256 kbps up-
linku...

> Tu bywa już różnie. Jak widzę interfejs rodem z epoki kamienia łupanego, to

"interfejs z epoki kamienia łupanego" != "interfejs ubogi" :)

> Wydaje mi się, że tutaj po winny jest owczy pęd - zresztą bezlitośnie i bez
> skrupułów wykorzystywany przez działy marketingu. Nowy! Lepszy! Bardziej
> kolorowy! I magia cyferek. To samo jest zresztą w sprzęcie: kontrast
> fafnaście milionów do jednego! 52 cale! Grafika 2 GB!

Dokładnie.