Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 14 Dec 2012 00:31:38 +0100

Dnia Tue, 04 Dec 2012 10:53:51 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> To zależy od charakteru pracy bardziej. Masz po prostu bar-
> dzo "monotematyczną" pracę :)

Różnie to bywa. :) Głównie zajmuję się DTP - to fakt - i wtedy zestaw
aplikacji roboczych jest w miarę określony. Choć są chwile, gdzie się można
dosłownie „zaalttabować”. ;D

> [...]
> i przeglądarki WWW. Potem aktualizuję listy ocen w arkuszu
> kalkulacyjnym. Potem piszę program w IDE jakimś (lub też gedit
> i terminal z make :) ), a na koniec piszę książkę w Wordzie,
> obrabiając jednocześnie obrazy chwytane z Virtual Box przez
> GIMPa. Nie trzymam tego wszystkiego jednocześnie otwartego,
> bo by mi tylko zaśmiecało środowisko pracy (mimo wirtualnych
> pulpitów) i zajmowało niepotrzebnie pamięć fizyczną (mam jej
> dużo jak na dawniejsze standardy, ale niech lepiej buforuje
> dane, na których pracuję, niż strony należące do programów,

U mnie niejednokrotnie bywa podobnie - robię tłumaczenie instrukcji, to mam
źródłowego PDFa i Worda pod ręką (przeglądarka, program pocztowy - tego nie
liczę, bo to standard). Przy składzie materiału już się zestaw narzędzi
zmienia. :)

[ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta.                  (Oskar Wilde) ]