jak usnąć nieużywany folder Moje dokumenty" z D:

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue, 4 Dec 2012 18:18:50 +0100

Witam,
Przeniosłem kiedyś folder "moje dokumenty" z C: na D:
Niedawno zmuszony byłem formatować dysk C:
Niestety nie przewidziałem, że utracę dokumenty przechowywane w folderze na
D:.
(Próbowałem je odzyskać programem FileWing, ale bez skutku).
Folder ten, na dysku wykazuje zawartość = zero.
Uznałem zatem, że taka migracja miejsca przechowywania plików nie ma sensu,
skoro nie zabezpiecza ich przed usunięciem przy formacie i chciałem ten
folder usunąć.
Niestety po poleceniu "usuń" wyświetla się komunikat" folder nie jest
dostępny. Odmowa dostępu",
Jak go usunąć ?