Re: Windows7, repair mode i przywrocenie mbr

Autor: mAro <whatlogin_at_gmail.com>
Data: Tue, 4 Dec 2012 06:14:56 -0800 (PST)

On 29 Lis, 02:19, Michal Kawecki <kkwi..._at_o2.px> wrote:

> BTW sprawdź, czy nie masz czasem folderu c:\Recovery na dysku (ukryty,
> systemowy). Jeśli tak, to dodaj do menu startowego polecenie
> uruchamiające środowisko naprawcze z dysku i pen nie będzie już Ci

To jeszcze dla potomnych. Można pójść na łatwiznę, i jeżeli mamy
katalog Recovery jak Michał wspomniał, to można wejść w RE przez F8 i
tam powinno być na pierwszej pozycji Napraw komputer. Jeżeli nie ma, a
pierwszy jest Tryb awaryjny, to....cóż na chama: przy ładowaniu
baterii hard reset i przy następnym już będzie :D. (tyle, że ja jak
coś mam zawsze backup)

Pozdrawiam!