Re: jak usnąć nieużywany folder Moje dokumenty" z D:

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 7 Dec 2012 17:39:20 +0100

Wypominano mi, że obraz dysku byłby ratunkiem na całe zło.
Zgadzam się całkowicie, powieważ życie mnie tego kiedyś nauczyło i od tego
czasu zawsze mam obraz dysku. Robiłem go w Paragon Drive Backup 8.5 SE
Ratował mnie ten backup już kilka razy
Niestety, tym razem system nabawił się takiej kontuzji, że niemożliwe było
odzyskanie systemu z tego obrazu. Paragon informował, że odzyskanie nie było
możliwe.
Pozdrawiam