Re: Była sobie Vista... - podziekowal :)

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 03 Dec 2012 14:26:16 +0100

W dniu 2012-12-01 21:40, Mr Misio pisze:

> Wlasciwie sprawdzilem WD Data LifeGuard bo znalazlem na plycie, dlugi
> test nie wykryl bledow. Wiec uznaje, ze dysk jest OK ;) Zwlaszcza, ze
> pierwszy z brzegu Linux (Mint wg. DistroWatch) posadzil sie i dziala
> poki co testowo. Niestety Geexbox mial problemy z migotaniem. Ale
> spraewdze jeszcze XBMCbuntu. A potem pewnie jakis windows ;) Zeby bylo
> ontopic

Co innego test, nawet długodystansowy, a co innego liczniki SMART.
BTW: pamięta ktoś jeszcze akustyczny efekt działania testu "butterfly"
na dyskach MFM? Czasem wydawało się, że dysk zaraz wystaryje w Kosmos ;)

Sprawdź liczniki SMART, gdyż możesz mieć błędne sektory, które są
zastąpione rezerwowymi - tego Ci test nie pokaże.

--
Pozdrawiam.
Adam.