Re: Windows7 HP nie dziala pasjans

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon, 3 Dec 2012 14:24:28 +0100

In news:50bc755a$0$1226$65785112_at_news.neostrada.pl,
*Dennis* <diabolo_at_pomidoro.pl> typed:
> Dość nietypowy problem. Świeżo kupiony laptop LENOVO, wszystko gra i hula,
> nie działają tylko gry systemowe.
> Olałbym to, gdyby to był mój laptop, ale będzie z niego korzystać starsza
> wiekowa, która lubi "pykać" w pasjansa.
> Co zrobić żeby to działało? Gry są widoczne w menu start, ale przy próbie
> uruchomienia widać przez chwilę kręcące się kółko, ale nic się nie dzieje
> i gra się nie uruchamia. System legalny, powgrywane wszelkie możliwe
> aktualizacje, antywir AVG, konto z uprawnieniami administratora,
> zapuściłem już komendę sfc /scannow, ale nie znaleziono żadnych błędów, to
> [...]

A nie kasowałeś strzałeczek/skrót "IsShortcut" w rejestrze?
Jeśli tak, to wstaw wartość "IsShortcut" (w prawym oknie) w kluczach:
HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile
HKEY_CLASSES_ROOT\piffile
HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut
wartośc ciagu "IsShortcut" =""
Restart

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]