Re: Była sobie Vista... - podziekowal :)

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 01 Dec 2012 21:40:36 +0100

Użytkownik artiun napisał:

> (wiem, że nie do Ciebie, ale podpiąłem się tylko).
> SMART (czasem można go włączyć w BIOS'ie)
> W Victoria jest zakładka SMART, najpierw sprawdź tu, to jest raport
> samego dysku. Jeśli podświetli na zielono GOOD to możesz być zadowolony.

Wlasciwie sprawdzilem WD Data LifeGuard bo znalazlem na plycie, dlugi
test nie wykryl bledow. Wiec uznaje, ze dysk jest OK ;) Zwlaszcza, ze
pierwszy z brzegu Linux (Mint wg. DistroWatch) posadzil sie i dziala
poki co testowo. Niestety Geexbox mial problemy z migotaniem. Ale
spraewdze jeszcze XBMCbuntu. A potem pewnie jakis windows ;) Zeby bylo
ontopic