Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 28 Nov 2012 12:17:49 +0100

Dnia Sun, 25 Nov 2012 12:54:22 +0100, Marek napisał(a):

> Dlatego właśnie opisałem jak to się dzieje, że w programie DTP nie
> zobaczymy metalicznego koloru. Brakuje w nim zjawisk fizycznych jak
> odbicia itp, które nasz mózg przetwarza jako uzupełnienie informacji o
> kolorze.

Przy pracy w DTP pożądanym efektem jest symulacja na ekranie tego, co
zobaczysz po wydruku. Ma to kluczowe znaczenie wtedy, kiedy dokonujesz
korekcji materiału źródłowego. Stąd kalibracje monitorów, profile barwne,
korzystanie z próbek o ściśle określonych barwach i cała gama problemów za
tym idących. :)

Dzięki bardzo Marek za przykładowe pliki, ale z postawioną teorią się nie
zgodzę - ale to już na priva, bo tematyka odlega diabelnie od tej
obowiązującej na grupie. :D

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]