Re: Windows oo - sie zacznie ;)

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 17:52:56 +0100

Użytkownik Piotr B. (pb2004) napisał:
> Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup

> Przy wersji Upgrade setup musi być uruchomiony z poziomu uaktualnianego
> systemu/musi znaleźć system na partycji aby system się później
> aktywował. Nie wiem jak teraz ale na Viście aby nie bawić się w
> instalowanie XP i dopiero upgrade do Visty wystarczyło zrobić upgrade z
> pierwszej instalacji Visty.

Problem taki, ze MS zmienia procedure chyba co wydadza system.

Kiedys bylo tak, ze mozna bylo na czysto, ale trza bylo wlozyc
poprzednia wersje - nosnik instalacyjny - do DVD/CD - i to wystarczalo,
zeby system upgrade zobaczyl z czego robi upgrade.

Pal licho, wystarczyloby, zeby instalator zapytal o kod produktu
bazwoego i kod produktu upgrade nawet na jednym ekranie. Wtedy czlowiek
weryfikuje "mam stary system i mam upgrade - instaluj juz prosze" :)