Re: Windows oo - sie zacznie ;)

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 14:36:44 +0100

Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
>System mowi, ze mam zly klucz i nie moge nim aktywowac.
>
>WTF?
>
>System mowi, ze to upgrade a nie instalacja od nowa, ale sami zalecaja
>przeciez zachowac klucz i instalke, gdyby potrzebny byl reinstal.
>
>Co mam poszukac, klucza do XP co byl na tym kompie?
>
>Wkurzylo mnie to troche :/

Przy wersji Upgrade setup musi być uruchomiony z poziomu uaktualnianego
systemu/musi znaleźć system na partycji aby system się później aktywował.
Nie wiem jak teraz ale na Viście aby nie bawić się w instalowanie XP i
dopiero upgrade do Visty wystarczyło zrobić upgrade z pierwszej instalacji
Visty.

--
Piotr Borkowski