Re: Windows oo - sie zacznie ;)

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 18:51:55 +0100

W dniu 2012-11-26 23:48, Mr Misio pisze:
> SiÄ™ zacznie moje narzekanie.
>
> Ogolnie:
> + kupilem upgrade on line, tanio i szybko
> - mimo wszystkim znanych obrazkow, nie dostalem nijak sie do sciagniecia ISO
> + sie zainstalowal i dosc szybko przywyklem do nowego UI i szukania po
> rogach roznych rzeczy, jest dobrze
> + smiga, instalacja trwa krotko
> + wiekszosc softu co potrzebuje dziala bez problemu
> - wyglad desktopu i okienek taki se, nie koszmar, ale estetyka... no coz,
> nie w moim typie, olac, dzialaja aplikacje :D
> + chyba nie musze nic specjalnie konfigurowac
> [...]
Poty wątka/u na te czas przeczytałem wszystkie. Kiedyś na stronie z Ubuntu
zobaczyłem, że nośniki danych mogę dostać za darmo (to było parę lat temu).
Po zarejestrowaniu się (bo muszą wiedzieć gdzie wysłać) dostałem pocztą 5
(słownie pięć płyt).
A ściąganie upgrade'ów przez net (bo im taniej), to teraz śmiech :)
Pomijam sumy kontrolne (w tym wypadku muszę się kontaktować z usługodawcą
netu, ze mi robiÄ… przerwy w download'zie) :)