Re: Windows 8 Pro za 129

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 17:50:28 +0100

Użytkownik Piotr B. (pb2004) napisał:
> Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup

> A musi być iso? Jeśli wystarczy bootowalny pendrive możesz użyć
> systemowego RecoveryDrive.exe.

JA preferuje ISO/DVD bo plyte nagrana i opisana po prostu "wrzucam" z
licencja do pudla z licencjami. A PenDrive to raczej uzywam, i albo go
zagram i potem bede musial robic ponownie albo szkoda wrzucac do pudla
jakby nie bylo 20 razy drozszy od plyty Pen... z ktorego dane moga z
czasem zniknac (szybciej niz z DVD).

Ale mimo wszystko - jak zrobic pena startujacego z takiego katalogu (w
katalogu jest tez folder boot)