Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 21:21:52 +0100

raczej niem ale narzut jest.
Zgadzam się, ale nie wolno uogólniać.

> Bardzo duże uogólnienie. Chyba, że przez zadania rozumiesz jakieś mocno
> skomplikowane rzeczy. U mnie w Program Files siedzi 1630 plików exe, 1424 z
> niech mają poniżej megabajta, mediana to 128 kB.
A tu widzisz, ja mam to od lat w innym miejscu. Reistalację robiłem, choć
nie nawidzę tego, a wsio (prawie) zostało.
Ja nie inaczej, ale skoro mogę podlinkować coś co i tak już jest (o to mi
idzie). Dlatego ostatnio przerzuciłem się na skrypty, osiągam
samomodyfikujący się kod (słowa kod nie lubię :)) NIE piszę o bat, cmd - tu
siÄ™ nie da (majÄ… offset).
A Radek pisze o aplikacjach
Dlaczego (wiem, że zaraz ktoś napisze o PowerShell'u) Sporo rzeczy mam przy
pomocy .js zrobione.
  Chodzilo mi o ogolny trend i o to jakie aplikacje dominuja na
Zwykły user nie musi wiedzieć tego o czym piszemy, jest mu to wręcz zbyteczne.
> Spoko. Zaznaczyłem tylko, że można stosować różne optymalizacje, nieraz
> dosyć proste. Poza tym nie widzę zależności, że jeśli aplikacja ma GUI to
> musi być duża. Okienka przecież nie są w bitmapach.
Jeśli chodzi o GUI w danym wykonaniu biblioteki to może, i musi. Tu
popieram, prostota to podstawa.

No niby nie ma.
Bierzemy bazÄ™ danych na takich dyskach, bez wnikania, zaczynajÄ… siÄ™ problemy.
> Bezpośrednio nie. Ale jeśli ktoś stosuje biblioteki czy frameworki
> nieadekwatne do potrzeb, to można się spodziewać, że program nie był pisany
> zbyt starannie.
Ten element od MS traktowałem jako zachętę do tworzenia oprogramowania.
Ale jak to się przekłada , .... hmmmmmmmm

Zgadzam siÄ™

> Z tego, że tak można jeszcze niewiele wynika. Ważne, z czym się człowiek
> styka na co dzień.

To ostatnie zdanie wskazuje, na to, że właściwie to trzeba przyjąć to co się
dostaje. Czyli - jeśli mam coś za darmo to to przyjmę.