Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 19:03:36 +0100

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> napisał w
wiadomości news:k8q8eq$u5b$2_at_node2.news.atman.pl...
> świat dąży w kierunku takiego uproszczenia wszystkiego, by
> *wszyscy* bez selekcji mogli robić wszystko.

Cóż, zobaczysz, niedługo do złego tonu należeć będzie nie pierdzenie w
towarzystwie, lecz to, że komukolwiek śmiało to przeszkadzać...

> Wystarczy zastanowić się nad właściwym sensem procedur ISO,
> by stwierdzić, że to dotyka nawet codziennego życia w pracy :)

Dobra, niech pójdzie na żywioł, pchać do urzygu. Szybciej się nasyci,
szybciej pęknie, szybciej nastanie nornalność.
Skoro doszliśmy do tego, ze standardy? zasady? przepisy? To dla frajerów!
OK, to ponieśmy też tego konsekwencje :P

> No właśnie -- reklama dawno przestała być *informacją* o
> producencie i produkcie, a zaczęła być nachalnym zmuszaniem

Zamiast po prostu zachęcać... Pierwsza (nie trzecia!) prawda góralska...

> do zakupu danego produktu nawet, jeżeli nie jest on komuś w
> ogóle potrzebny. Wpisuje się to w ogólną koncepcję nieustan-

Póki ktoś delikatnie naciska, no, weź, zobaczysz, to powiedzmy, ujdzie.

> nego wzrostu gospodarczego, z którą ja się absolutnie nie
> zgadzam i z którą już zaczynają polemizować specjaliści w tym
> zakresie, jak ostatnio czytałem.

Wzrost... idący na ilość, o jakości zapomniano...

> Znalazłem:
>
> http://blogs.msdn.com/b/oldnewthing/archive/2003/12/19/44644.aspx

Czyli syndrom pierdzÄ…cej cioci. Gdy Jasiu pierdnie, to ciocia bardzo krzyczy
na Jasia, gdy ciocia pierdnie, to wszyscy po kwadransie wiedzÄ…, u jakich
lekarzy była, jakie leki dostała i jakie zabiegi przechodziła.
ALe bardziej może nazwabym syndromem wieśniaka na zabawie w remizie -
pójdzie, narozrabia, nie zaproszą go/nie wpuszczą, to się jeszcze obrazi, ze
przecież nic takiego nie zrobił... JEBAĆ takich równo, dobrym walcem
drogowym.