Re: W8 - do czego s艂u偶y screen powitalny?

Autor: Przemys砤w Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 23 Nov 2012 22:39:16 +0100

Dnia Wed, 21 Nov 2012 23:10:09 +0100, Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂(a):

> Wszystko mo偶na zrobi膰 dobrze lub 藕le. No i oprogramowanie
> oprogramowaniu nier贸wne, niekt贸re programy mniej mieszaj膮 w
> rejestrze i poprawnie si臋 dezinstaluj膮, a inne rozdymaj膮 re-
> jestr o setki kilobajt贸w i potem nic z niego nie usuwaj膮.

Ale co de facto powoduje pozostawienie takiego nieu偶ywanego wpisu w
rejestrze? Programu, kt贸ry si臋 do niego odwo艂uje ju偶 nie ma. Co z niego
wobec tego korzysta? Chyba nic. Poza systemem, kt贸ry to na starcie
przemieli膰 jako艣 musi.

Ale tak tylko strzelam. :)

> aktualizacja != instalacja na chwil臋
>
> aktualizacja 10 program贸w != instalacja 100 program贸w

Nie 艣mia艂bym temu przeczy膰. :D

> Mam podobne do艣wiadczenia, je偶eli u偶ytkownikowi si臋 zwr贸ci
> uwag臋 na nieinstalowanie wszystkiego co polecaj膮 znajomi i
> gazetki komputerowe, to komputer i system raczej nie spra-
> wiaj膮 problem贸w.

Szkoda tylko, 偶e czasami u艣wiadamianie musi by膰 przeprowadzone z u偶yciem
kilku solidnych dynamizator贸w wypowiedzi. ;D

> Biznes.
>
> I najcz臋艣ciej tego typu dodatki s膮 s艂abo napisane albo do-
> datkowo obci膮偶aj膮 niepotrzebnie system i aplikacje. Znam
> nawet przypadek rozszerzenia Eksploratora celowo zmniejsza-
> j膮cego stabilno艣膰 w wersji darmowej.

Dlatego mam odruch instalacji najpierw najlepiej na testowym systemie pod
maszyn膮 wirtualn膮. 呕eby cho膰 sam przebieg instalacji sprawdzi膰. Potem
dopiero ewentualnie na produkcyjnym systemie. :)

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Flaszka w贸dki jest jak kobieta: przyci膮ga wzrok od pierwszego            ]