Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: mk4 <mk4_at_dev.nul>
Data: Sat, 17 Nov 2012 22:05:33 +0100

On 2012-11-11 12:37, Marek wrote:
> Witam,
>
> Chciałbym zapytać Was czy macie podobne wrażenia odnośnie nowego
> systemu. Poruszam też pewne problemy - jeśli znacie ich rozwiązanie, to
> skomentujcie również.
>
> Otóż zainstalowałem właśnie Windows 8 Pro. Interfejs tego systemu
> poraził mnie. Trudno nazwać go przyjaznym użytkownikowi. Mógłbym nawet
> zaryzykować twierdzenie, że zwalcza on użytkowników

Zgadza sie - tez myslalem, ze bedzie tragedia. Ale zainstalowalem
wszystko co trzeba - czyli to co zwykle uzywam i okazalo sie, ze tego
interfejsu (w sensie kafelkow wcale nie uzywam).

Doddalem sobie do autostartu ProcessExplorera i windows po zalogowaniu -
chyba z tego powodu - sam przelacza sie na pulpit i kafelkow wcale nie
ogladam.

Czasem sporadycznie trzeba tam na chwile przejsc zeby cos ustawic - ale
to rzadko i bedzie coraz rzadziej w miare jak odnajde gdzie sa potrzebne
mi opcje w interfejsie niekafelkowym (poki co np. ustawienia windows
update tylko).

Ale to jest sytuacja na dzis. Jesli producenci zaczna robic swoje
aplikacje w interfejsie ModernUI - ktory w moim przkonaniu nie nadaje
sie do PC to wtedy dopiero moze byc tragedia.
Tablet, smartfon - tak, ale tego typu interfejs na desktopie to IMHO
kompletna porazka.

Kazdorazowo sie o tym przkeonuje gdzy z jakis powodow musze skorzystac z
aplikacji obslugujacej ten interfejs badz dokonac czynnosci
administracyjnych w tym trybie. Ale jak pisze - na dzis dzien w
normalnym uzytkowaniu komputera spedzam tam grubo ponizej 1% calosci
czasu - i jest ok.

--
Pozdrawiam,
mk4