Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 22:14:32 +0100

W dniu 2012-11-17 18:32, Marcin N pisze:

> Elastyczne zawieszenie wykonane jest z materiałów nieprzenoszących
> ciepła. Dysk przykręcony na sztywno do metalowej kieszeni - oddaje
> ciepło całej obudowie a i tak potrafi być mocno gorący.

Jest to prawdą wyłącznie w przypadku kiepskiej obudowy. Co powiesz na to?

http://img651.imageshack.us/img651/3696/001lku.jpg

Miernik pokazuje 31 stopni celsjusza na obudowie dysku. Trudno to nazwać
"mocno gorącym dyskiem". Oba dyski to Samsungi HD502HJ. Przykręcone są
do gumowych wsporników, które - jak zauważyłeś - nie oddają ciepła. Nie
jest to potrzebne w lepszych obudowach.