Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 21:53:28 +0100

W dniu 2012-11-17 16:37, Latet pisze:
> Są też niskotonowe, falujące wibracje od hdd (głownie 7200, zwłaszcza
> jeśli są dwa i wpadają w jakiś chyba rodzaj rezonansu), z którymi walka
> jest bardzo trudna. Przenoszą się na meble, a nawet przez ściany. Takich
> raczej wentylatory nie zagłuszą.

Brzmi to apokaliptycznie :-D
Polecam obudowę Fractal Design R4 - wiele problemów zniknie. Tak jak
powiedziałem - sposób mocowanie dysków jest kluczowy. Możesz też
poeksperymentować stawiając obecną obudowę na miękkich podkładkach.
Wyeliminujesz w ten sposób przenoszenie dźwięku z obudowy na meble -
przynajmniej częściowo. Kiepska obudowa sama w sobie też będzie źródłem
dźwięku. Ale zapewne ograniczysz dokuczliwość zdudnień.