Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Sun, 18 Nov 2012 13:28:26 +0100

W dniu 11.11.2012 12:37, Marek pisze:
> Witam,
>
> Chciałbym zapytać Was czy macie podobne wrażenia odnośnie nowego
> systemu. Poruszam też pewne problemy - jeśli znacie ich rozwiązanie, to
> skomentujcie również.
>
> Otóż zainstalowałem właśnie Windows 8 Pro. Interfejs tego systemu
> poraził mnie. Trudno nazwać go przyjaznym użytkownikowi. Mógłbym nawet
> zaryzykować twierdzenie, że zwalcza on użytkowników :-D Oto moje
> spostrzeżenia:
>
> - Przeglądarka internetowa IE10 została ukryta przed użytkownikami. Nie
> [...]

daj spokuj, mamy w firmie MAPSa wiec zainstalowalem na jednym laptopie
(i5+6GB RAM) i powiem tak. ms zaczal chyba celowac w niedorozwinietych
umyslowo uzytkownikow komputera. jakakolwiek czynnosc w tym systemie to
jest koszmar. dotarcie do czegos takeigo jak "moj komputer" to jest
problem, a co dopiero dotarcie do polecenia "uruchom" - ja nie dostarlem.