Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 16 Nov 2012 21:50:37 +0100

Dnia Thu, 15 Nov 2012 20:46:26 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Policz teraz calkowity koszt, czyli komputer, licencja na windows, swoj czas
> na konfiguracje i odkurzanie (jestes tani? :>) no i te grzanki. Dodaj do
> tego slabosc rozwiazania, czyli przymulanie przez wolny upload, braki
> dostepu przez <wiele przyczyn> i policz ile za to miesiecy mialbys np. na
> ovh gdzie 25GB na www i 10 kont e-mail po 2GB kosztuje 10 pln brutto/mc. Nie
> musze dodawac, ze transfery sa nieosiagalne w warunkach domowych i taka
> galeria zdjec corki wczytuje sie ogladajacym kilka sekund a nie kwadrans. Do
> tego zaoszczedzony czas mozna poswiecic tejze corce.

Ale R.e.m.e.K. serio - jak będę potrzebował transferu, którego obecne łącze
mi nie zapewni, to rozejrzę się za zewnętrznym rozwiązaniem. Na razie
stawiam sobie na nim co chcę, sam sobie to testuję, konfiguruję (przy okazji
zbierając dodatkowe doświadczenia), dopieszczam i w ogóle. Przyjdzie
potrzeba, to się z tego rozwiązania zrezygnuje.

> Mnie tez sie podoba, tylko ...romantyzm jest juz przeszloscia, a dzis szkoda
> mi na takie pierdoly czasu :-P

Patrz wyżej. :D

[ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be      ]
[ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only  ]
[ last about a week.                            ("House M.D. 1x13 Cursed") ]