Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 03:05:53 +0100

Dnia Tue, 13 Nov 2012 18:51:23 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)
> I na pewno bedzie to tansze i lepsze niz hosting owego sklepu.
>
> Oczywiscie sie zgadzam z tym co piszesz, ale czasami Twoje argumenty sa z
> sufitu, tak jak ten powyzej.

Szczerze mówiąc - potrzebuję niejednokrotnie całkiem sporo danych wymienić.
Dropbox w standardowej wersji to 2 GB - ja to jestem w stanie wysycić jednym
projektem. Trafił się wolny komp, postawiony na nim FTP i już mi jest
fajnie. Odsadzi mi palma, to tam i serwer www stanie. :)

Pomijając niejednokrotnie tłumaczenie różnym miszczom, że po to do cholery
podaję wymóg połączenia w trybie passive i numer portu, żeby z tej
informacji skorzystać. :)

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                                Król Julian, „Madagaskar” ]