Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 15 Nov 2012 20:46:26 +0100

Dnia Thu, 15 Nov 2012 03:05:53 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
> skonfigurowałem soft, regułki firewalla. Stoi już tak niemal rok. Czynności
> administracyjne? Podłączyć się zdalnym pulpitem, posadzić aktualizacje.
> Backup? Kilka plików wsadowych odpalających regułki do robocopy podpiętych
> pod Harmonogram Zadań. Samo się robi. Serwis sprzętu? Odkurzony mniej lub
> bardziej regularnie. Modernizacja? Skoro sobie radzi na obecnym sprzęcie
> (Core 2 Duo E4500, 4 GB ram, Radeon HD5450) to po jasnÄ… cholerÄ™? PrÄ…d? No tu
> może jest różnica. Ale nie wiem, czy jej nie zeżrę robiąc sobie 5 razy w
> tygodniu grzanki w elektrycznym piekarniku…

Policz teraz calkowity koszt, czyli komputer, licencja na windows, swoj czas
na konfiguracje i odkurzanie (jestes tani? :>) no i te grzanki. Dodaj do
tego slabosc rozwiazania, czyli przymulanie przez wolny upload, braki
dostepu przez <wiele przyczyn> i policz ile za to miesiecy mialbys np. na
ovh gdzie 25GB na www i 10 kont e-mail po 2GB kosztuje 10 pln brutto/mc. Nie
musze dodawac, ze transfery sa nieosiagalne w warunkach domowych i taka
galeria zdjec corki wczytuje sie ogladajacym kilka sekund a nie kwadrans. Do
tego zaoszczedzony czas mozna poswiecic tejze corce.

> Co do lepiej - sam sobie tym administruję, sam określam co, komu i gdzie
> wolno, sam jestem sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Mnie się to podoba.

Mnie tez sie podoba, tylko ...romantyzm jest juz przeszloscia, a dzis szkoda
mi na takie pierdoly czasu :-P

--
pozdro
R.e.m.e.K