Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 03:05:53 +0100

Dnia Tue, 13 Nov 2012 19:49:08 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)
> Ten serwer trzeba utrzymywac, poswiecac czas, upgradowac soft, robic kopie
> zapasowe, dbac jednak o wysoki uptime, modernizowac i serwisowac sprzet etc.
> No i placic rachunki za prad.
> Nie jestem pewien czy to jest taniej, i na pewno nie lepiej.

R.e.m.e.K - a nie przesadzasz Ty trochÄ™ z tym utrzymaniem serwera i czasem
poświęconym na jego działanie? Mój stoi na Windows 7. Postawiłem,
skonfigurowałem soft, regułki firewalla. Stoi już tak niemal rok. Czynności
administracyjne? Podłączyć się zdalnym pulpitem, posadzić aktualizacje.
Backup? Kilka plików wsadowych odpalających regułki do robocopy podpiętych
pod Harmonogram Zadań. Samo się robi. Serwis sprzętu? Odkurzony mniej lub
bardziej regularnie. Modernizacja? Skoro sobie radzi na obecnym sprzęcie
(Core 2 Duo E4500, 4 GB ram, Radeon HD5450) to po jasnÄ… cholerÄ™? PrÄ…d? No tu
może jest różnica. Ale nie wiem, czy jej nie zeżrę robiąc sobie 5 razy w
tygodniu grzanki w elektrycznym piekarniku…

Co do lepiej - sam sobie tym administruję, sam określam co, komu i gdzie
wolno, sam jestem sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Mnie się to podoba.
Wada rozwiązania - pizgnie coś u dostawcy łącza i usługa / dane z zewnątrz
dostępne nie są.

[ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
[ sprzykrzy...                                               (Oscar Wilde) ]