Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 13 Nov 2012 19:49:08 +0100

Dnia Tue, 13 Nov 2012 19:09:44 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Dodatkowe 5 zł miesięcznie za stały publiczny adres IP.
> I oprócz hostingu można mieć serwer dowolnej innej usługi.
> A chyba każdy informatyk-programista jakiś serwer sobie
> utrzymuje, więc sprzęt i oprogramowanie już będą.

Chyba kazdy... watpie, znam wielu programistow i informatykow i tylko
garstka z nich ma domowe serwery. Zas na tanim hostingu tym czy owym
zdecydowana wiekszosc.

> Czy lepsze? Wystarczające. Niektóre rzeczy nie muszą być
> idealne, ważne żeby były. Darmowe oprogramowanie pisane
> przez entuzjastę może być umieszczone na serwerze który
> zalicza od czasu do czasu chwile przerwy w dostępności.

Ten serwer trzeba utrzymywac, poswiecac czas, upgradowac soft, robic kopie
zapasowe, dbac jednak o wysoki uptime, modernizowac i serwisowac sprzet etc.
No i placic rachunki za prad.
Nie jestem pewien czy to jest taniej, i na pewno nie lepiej.

--
pozdro
R.e.m.e.K