Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 03:05:53 +0100

Dnia Tue, 13 Nov 2012 23:19:33 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> To jest oczywiste. Tylko weź pod uwagę, że każdy informatyk,
> czy to na poziomie kodera, czy architekta baz danych, powi-
> nien jednak być w stanie skonfigurować serwer WWW o pożąda-
> nej konfiguracji i sobie na nim uruchomić własny serwis :)
>
> Rozumiałbym protesty, gdybym wymagał zdolności uruchamiania
> i zarządzania serwerem od sekretarek, kierowców czy archi-
> tektów. Ale od programistów? Pójdźmy dalej: może nie muszą
> potrafić programować i to pod-zlecą? ;)

Przykład mojej skromnej osoby. Adminem nie jestem. Owszem - grzebię po
różnych wersjach Windows od lat wielu, ale żaden ze mnie MCP czy MVP. Nieźle
sobie z tym daję radę. :) Na postawionej maszynie mam skonfigurowany serwer
FTP dla dóbr wszelakich zaprzyjaźnionego stowarzyszenia zrzeszającego 30
osób. Początkowe trudności (korzystanie z interfejsu innego, niż przez
przeglądarkę www) do przezwyciężenia były w dwa tygodnie. A ludzie są teraz
zadowoleni, że jak mają zamiar ściągać piętnaście plików, to nie muszą się -
za przeproszeniem - pieprzyć w fafdziesiąt kliknięć, stado reklam i w ogóle.
:) Można to było owszem wystawić na hostingu zewnętrznym. Tylko w sytuacji,
kiedy ja tym administruję tempo reakcji na problemy jest liczone w
maksymalnie w godzinach, a czasami wręcz w minutach łącznie z pomocą pt.
TeamViewer i danemu użytkownikowi pomoc zdalnie jest udzielana. :)

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]