Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 03:05:53 +0100

Dnia Mon, 12 Nov 2012 21:31:03 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

(ciach…)

> Thunderbird nie ma kalendarza.

A Lightning? Inna sprawa, że Thunderbird mi z takowym zainstalowanym potrafi
raz dwa wpierniczyć 0,5 GB pamięci… :/

> A kontakty -- no cóż, przebo- leję jakoś osobną bazę kontaktów na każdym
> komputerze. Poza tym -- ten jeden plik można sobie skopiować ręcznie w
> razie czego lub synchronizować dowolnymi innymi narzędziami.

Różnie to z tą synchronizacją bywa. Sytuacja, w której naprawdę solidnie
zacząłem kląć, to próba importu książki adresowej Thunderbirda do…
Thunderbirda. No nie da się i koniec. Krew mnie mało nie zalała i szlag mało
nie trafił. :D

(ciach…)
> Istnienie sklepu zachęca do tego, by coś, co normalnie by
> się wrzuciło na swoje WWW za darmo, udostępnić za symbolicz-
> nego dolara.

Nie wiem, jak to jest w sklepach Androida czy iOS, ale czy tam nie ma
darmowych aplikacji?

(ciach…)

[ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym.                           ]
[                                          ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]