Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 02:05:53 +0100

Dnia Mon, 12 Nov 2012 11:26:09 +0100, Mr Misio napisał(a):

> IMHO to nie "latanie" - tylko rozszerzenie unkcjonalnosci. Tak jak
> obsluga kolejnych drukarek, tak obsluga ekranow dotykowych i interejs do
> macania. Gdy aplikacji pod Metro bedzie duzo, to bedzie to jak Androind
> tylko, ze z unkcja przejscia do ... klasycznego Windowsa. I jesli ktos
> sie nie wkopie w Windows RT moze miec te same aplikacje Windowsowe w
> tablecie. Te same, do ktorych przywykl, chocby excel.

O ile w tym tablecie nie masz procesora ARM. Bo jeĹźeli tak, to jednak
aplikacji dla „klasycznych”, desktopowych Windows sobie jednak nie
skorzystasz.

(ciach…)
> Tak, bo ten rynek ludzi "rozrywkowych" nie dostal od czasu Visty nic
> nowego :) NAwet w 7 zabrali im boczny pasek z widgetami. Wiem, ze to
> jest zabawne, ale obserwujac np. rodzicow - dla nich nie bylo znaczenia
> jaki windows, byleby duzy ladny zegarek byl na pulpicie (bo ten maly na
> pasku dla nich za maly) - wiec przeskok na Viste swego czasu byl
> "wydarzeniem" i pierwsze co pasek sapelnil sie widgetami zegarka,
> pogody, radyjka jakiegos i stal sie "centrum systemu" :)

Eeeee. Mam Windows 7. Mam gadżety. Znowu mam jakąś dziwną wersję Windows?
:-)

(ciach…)

[ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu.           (I. Kant) ]