Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 21:07:13 +0100

> Czyli znowu -- w艂adowa艂e艣 mocniejszy, bardziej kosztowny
> sprz臋t aby omin膮膰 problemy zwi膮zane ze spartolonym oprogra-
> mowaniem.

Tak, oprogramowaniem zwanym Windows.
Bo tylk o windowsowych aplikacjach tu pisz臋. Klasyczny przyk艂ad: kopiuj臋 jaki艣
spory folder z partycji C na D. Czas kopiowania okazuje si臋 d艂u偶szy ni偶 si臋
spodziewa艂em, ale nie chc臋 go przerywa膰, wi臋c chc臋 sobie otworzy膰 przegl膮dark臋
internetu. Klikam na jej ikonk臋 i... przegl膮darka otwiera si臋 wielokrotnie
d艂u偶ej ni偶 normalnie, bo explorer.exe nie jest na tyle mi艂y, aby na chwil臋
spauzowa膰...

latet