Re: instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 21:40:42 +0100

Jacek Maciejewski in news:hatjmcbwuyh5.2oqcuu0jb7qs$.dlg_at_40tude.net
> Szczerze mówiąc, nie bardzo cię rozumiem. Jeśli będziesz w trakcie
> instalacji w chwili kiedy instalator pyta o numer seryjny próbował wpisać
> niezgodny z tym co oczekuje instalator (czyli ten program zapisany na
> płycie) to instalator odmówi dalszej współpracy. Nic to nie ma wspólnego
> ani z danym komputerem, płytą główną, ani jakimkolwiek chipem.

mialem na mysli taka sytuacje:
jest laptop nowy, ma jakis (np w7) system zalozony, jest albo i nie ma plyty
z tym systemem dolaczonej. I teraz likwidujemy ten system.
I jest jakas calkowicie inna plyta z systemem (w98, w2k, xp, w7,...), z jej
wlasnym numerem ser. do wklepania przy instalacji systemu z tej plyty.
Ja rozumialem, ze trudnosci / klopoty polegaja na tym, ze pewne/wiekszosc
laptopow nie przyjmie tego systemu Z PLYTY, bowiem przyjmie tylko system z
plyty dolaczonej do laptopa.
No to ja mialem dokladnie odwrotne doswiadczenia (niz opisywane) wokol
siebie, takze wlasne: czy dell-e, czy samsungi, czy lenovo - bez problemu
przyjmowaly ten system z plyty z jej serialem.