Re: Czyszczenie ram

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 22:50:20 +0100

artiun <artiun_at_spam.wp.pl> napisał(a):
> Nie mam pod ręką, przykładów (wczesna/póżna pora), są demka
> minimalistyczne - np. 64kB (na dysku), które potrafią zajechać każdy
> komp. Jak się na taki coś patrzy to dziw bierze, że w takim małym
> pliczku można zapisać muzykę i efektowne (dość długie) demo.

Ale one sÄ… minimalistyczne pod kÄ…tem rozmiaru pliku wykonywalnego a nie
zajmowanej pamięci. Muza i grafa jest generowana algorytmicznie, nie ma jej
w tym pliku. Dlatego może on tak mało zajmować. Z drugiej strony powoduje
to, że demo długo się ładuje, bo musi sobie te tekstury wygenerować.
Co innego dema na C64, tam to pamięć była ograniczona.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/