Re: Czyszczenie ram

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 05:07:12 +0100

W dniu 2012-11-11 11:51, Rados艂aw Sok贸艂 pisze:

> Dok艂adanie zasob贸w do program贸w po prostu spartolonych to
> paniczny ratunek (*), a nie rozwi膮zanie.
prawda (obiema r臋koma :) ) - nich purystom b臋dzie (r臋kami)

> Z takich ciekawostek z w艂asnego podw贸rka, ostatnio siedz臋
> nad zadaniem obliczeniowym, kt贸rego czas rozwi膮zania mierzo-
> ny by艂 w dniach lub tygodniach. Po pierwsze przepisa艂em al-
> gorytmy w C++ (z MATLABa) i od razu uzyska艂em zej艣cie do
> czas贸w godzinowych, ewentualnie liczonych w dniach.

Z ciekawo艣ci na jaki j. to przepisa艂e艣?

Nie mam pod r臋k膮, przyk艂ad贸w (wczesna/p贸偶na pora), s膮 demka minimalistyczne
- np. 64kB (na dysku), kt贸re potrafi膮 zajecha膰 ka偶dy komp. Jak si臋 na taki
co艣 patrzy to dziw bierze, 偶e w takim ma艂ym pliczku mo偶na zapisa膰 muzyk臋 i
efektowne (do艣膰 d艂ugie) demo.

Ale to w ramach wspomnie艅, kiedy za W 3.11 dyski 40 MB traktowa艂o si臋
Stackerem :) a jakby艣 chcia艂 ko艣ci pami臋ci SIM w postaci snickers贸w (te
zatapiane) to jeszcze u mnie gdzie艣 le偶膮.