Re: uprawnienia dla pliku HOSTS

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 24 Oct 2012 04:12:52 +0200

Grzegorz Niemirowski in news:k675rf$h0j$1_at_news.icpnet.pl
[...................]
> w kazdym razie nadal uważam RO za słabe
> zabezpieczenie, gdyż każdy bardziej sprytny wirus sobie zdejmie ten
> atrybut.

i pewnikiem u mnie tak bylo w opisanym przypadku

> j.w. -> zabezpiecza przed mało sprytnymi wirusami

a tutaj to pomylilem sie.
Mialo byc tak:
tylko RO na hosts jest za slabe,ok. Ale dlaczego sądzisz, że takze "odmowa"
dla hosts i moze nadmiarowo dla etc NIE zabezpieczy przed "podstepna" zmiana
w hosts, chociaz przede mna przed chwila zabezpieczylo,nie moglem nic
zapisac (a nawet nie dalem odmowy "nadmiarowej" na etc)?