Re: cuda z partycjami?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 9 Sep 2012 14:10:38 +0200

Anerys in news:504c579a$1_at_news.home.net.pl
[...............]
> Tak jak pisałem, musiało jakieś narzędzie po tym pomacać. Samo na pewno
> się nie zrobiło, jeszcze tak nie miałem.

przemyslenia nocne: przypomnialem sobie, ze jakis czas temu odpalilem
tytulem sprawdzenia "jak to działa" pewien szacowny,acz niewielki program
typu "mbr" do recordow, zdaje sie, ze backup recordu - dzialal dziwnie: po
uruchomieniu nic nie widac,a cos szumi w tle, zero mozliwosci dojrzenia
czegokolwiek, wiec... kill process viewerem. Musial wlasnie wowczas
namieszac. Swoja droga - idiotyczny program,ktory bez ostrzezenia, itd itp.

> Każdy partycjoner
> Partition Magic, Partition Commander, jeszcze jest taki fajny progsik,
> którym to online spod samej Windy powinien dać zrobić, o mam nazwę -
> Partition Wizard Home Edition, program darmowy.

i juz po napisaniu posta poprzedniego nocą -> proste olsnienie: oczywiscie
wykonalem spod ppm logical -> primary za pomocą EASEUS Partition Master.
dwie minuty roboty.