Re: cuda z partycjami?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 9 Sep 2012 12:46:25 +0200

Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w wiadomości

> A tworzyłeś to windowsowym instalatorem? Bo coś mi się kołacze pod
> deklem że DOS nie potrafił zrobić więcej jak jednej podstawowej, reszta

FDISK rzeczywiście. Ale zewnętrznymi się robiło. Czasem się zastanawiam,
czemu tak to zostało ograniczone...?

> musiała być już logiczna. I nie wiem czy w xp-kowym instalatorze jeszcze
> tej zaszłości nie usunęli (nie pamiętam xp ostatnio daawno temu na
> czystym dysku stawiałem). Stąd do tej pory jak robię coś z partycjami to

Zdaje mi się, ze chyba zrobiłem 3 podstawowe... ale teraz nie sprawdzę...
Więc nie chcę kłamać (a conajwyżej poowijać w bawełnę :D)

> przy pomocy zewnętrznych narzędzi np gparted. Jak już muszę użyć
> windowsowego instalatora do tworzenia partycji to robię tylko tą na
> której będzie system, resztę dysku zostawiam nieruszoną i dzielę choćby
> wspomnianym gparted po instalacji systemu

Ja jestem leniwy i zostawiam to windzianemu programowi (menedżer dysków), w
którym zakładam podstawowe, co zresztą jest banalnie proste. :)) Można i
rozszerzone, jeśli trzeba, aale, ja podstawowe macam :)